پیام شورای ولایتی هرات نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
شورای  ولایتی هرات نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان شورای ولایتی هرات نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

هموطنان عزیز! خواهران و برادران فرارسیدن عید سعید فطر را به کافه مسلمانان جهان،به مردم مسلمان و رنجدیده و به مردم فرهنگ پرور هرات باستان ، به کلیه نیروهای مترقی و وطندوست ، به پیش کسوتان نهضت فراگیر و به هموطنان دور از میهن،به مجلس موسسان وبه کادر رهبری آن از صمیم قلب تبریک و تهنیت گفته و از بارگاه ایزد متعال آرزو داریم طاعات و عبادات همه مان را قبول درگاه خویش سازد .

هموطنان عزیز ما عید سعید فطر را در شرایطی برگزار و جشن میگیرند که ملت ما در فقر، بیکاری، بي امنيتی و با تشویش روحی دست و پنجه نرم کرده و از سوی دیگر تروریزم ،فساد اداری و بیعدالتی در کشور بیداد میکند . اکثریت مردم افغانستان با وجود کمک های سرسام آور جامعه جهاني به کشورما به حد اقل زندگی ابتدائی دسترسی ندارند و بیشترین آنها زیر خط فقر قرار دارند . این امر باعث آن گردیده تا پیوسته خط فاصل بین فقر و ثروت  افزایش یابد.

 ما در حالیکه با روحیه خدمتگذاری در راستای متحول ساختن نظام موجود بخاطر تامین حاکمیت نظم و قانون، صلح پایدار و عدالت اجتماعی در سراسر کشور تلاش میورزیم،در چنین وضعیتی وظیفه هر عنصر وطن دوست مي دانيم و آرزو داريم تا در هر جای که هستند بر ضد فقر ،بیکاری ،تفنگ و تریاک و زور گوئی و زراندوزی و تفرقه افگنی ملی و مذهبی که حاصل آن جز اشک و خون مردم افغانستان چیز دیگری بیش نیست دلیرانه به مبارزه پرداخته و در برابر این پدیده های شوم و صادراتی و به خاطر دفاع از منافع علیای وطن و تامین و تحکیم وحدت ملی متحدانه به پیش روند تا بساط فقر، بیعدالتی و بیکاری، تفنگ و تریاک در جامعه ما  برچیده گردد.

این رسالت سنگین و بزرگی است که تاریخ میهن ما به دوش ما گذاشته است .

ما بسوی آینده تابناک و درخشانی میاندیشیم و به پیش میرویم و از خداوند بزرگ تمنا داریم تا درا ین کارزار بزرگ مارا پیروز و مردم مسلمان مان را از چنگال خون آلود تفنگ بدستان غیر قانونی و تاجران اشک و خون مردم افغانستان نجات دهد .

 

 

و من الله توفیق

شورای ولایتی هرات نهضت

فراگیر دموکراسی افغانستان


October 22nd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها